Monday, November 1, 2010

Enesehinnang läbitud kursuse kohta

Suurimad ülesanded antud aine jooksul olid oma kodulehe tegemine ja oma blogi pidamine. Kodulehe tegemine oli põnev, aga ka parajalt keeruline. Blogi pidaja ma väga ei ole. Kuigi võib see olla kunagi mulle kasulik, näiteks koolis koduste ülesannete juhiste jagamisel, vajalike linkide postitamiseks ja kasulike lehekülgede kogumiseks, mida ka lapsed saaksid ise õppimiseks kasutada.

Antud loengus õppisin üsna palju. Olulisemaks pean enda jaoks kodulehe tegemist ja väga huvitav oli analüüsida ja lugeda ka tugitehnoloogia kohta. Osadest seadetest mul ei olnud mitte mingeid teadmisi ning nägin neid esimest korda. Arvan, et on oluline teada, milliseid abivahendeid on erivajadustega inimestele välja mõeldud, et võimaldada parem suhtlus. 

Kodulehe tegemisel meeldis mulle, et teemavalik oli lahtine. See suurendas huvi kodulehte teha ja ehk tulevikus ka edasi arendada. Samuti pean väga oluliseks validaatori tutvustamist ja kasutamist. Ennem kursust ei tednud ma, et erivajadusega inimesele kodulehe nähtavaks tegemiseks on vaja mingeid eirnõudeid täita vms. See on väga oluline teadmine.

Õppimisel oli tagant upitajaks tähtajad, milleks tuli tööd üles laadida. Vahepeal olid juhised pisut segased, mida teha ja mida mitte, kuid siis oli väga kasulik wikipeedias üleval olev kursus.
Hätta jäädes olid mulle abiks ka kursusekaaslased. Samuti oli tore vaadata ka teiste kodulehti ja blogisid, mis olid väga erinevad ja eri valdkondadest. Kokkuvõttes arvan, et kursus on mulle kasulik.   

1 comment: